SDS toži medij Nova24TV za 10 milijonov zaradi manipulacij

Le pičle 3 dni je bilo potrebno, da je nov humoristični medij v naši mali podalpski, Nova24TV, postal tarča obleganj in (ob)tožb, vse od tega, da je že ime medija plagijat tistega hrvaškega, pa do tistega, da je pralni stroj bankovcev za sestrične in bratrance…..

A pri Nova24TV so neomajni in tovrstne govorice zavračajo, saj želijo le prikazati stvari, kot so, ne kot nekdo drug reče in v ta namen svoje oboževalce najbolj tekoče obveščajo tudi preko svojega Twitter profila.

Zadeve pa so kljub vsemu kulminirale….

SDS so namreč že na začetku poti temu mediju zmetali ozimnico polen pod noge, zadevo pa zaostrili v ekstreme z napovedano tožbo Novi24TV, ker so o njih članih in delovanju poročali pristransko in, kot so ocenili, tudi manipulativno, kar škodi skozi leta mukotrpno pridobljenemu ugledu stranke.

V oddaji Stanje duha je voditelj Možina kar direkt bleknil, da smo v SDS sami bivši člani Komunistične Partije. To seveda nikakor ni res oz. je čista laž in groba manipulacija. Mi nismo nič bivši.

Še bolj pa pa smo se vznemirili, ko je voditelj Aleš Primc v svoji otroški oddaji “Buci buc” otrokom razlagal zasluge osamosvojiteljev in nas označil kot bivše člane UDBE. Tudi to je laž. Mi nismo nič bivši.

Ocenjujemo, da je Nova24TV že takoj na začetku izvedla grobe manipulacije in diskreditacije na naš račun, ter tako povzročila naši stranki moralno škodo in za prestane bolečine jih bomo tožili za 10 milijonov. Pa nismo mi neka retardirana stranka, da bi se tako z nami delalo“, je za SDS, še vedno vznemirjen, pojasnil ozadje spora marketinški guru stranke Tanko.

In takoj po pojasnilu spora SDS, je prišlo do domino efekta. Le nekaj ur kasneje so tiskovko sklicali še predstavniki slovenske RKC, za katere je spregovoril blaženi Ivan Štuhec :

Zelo smo bili prizadeti, ko je voditeljica v osrednji informativni oddaji poročala o beguncih, ob čemer je zelo jasno povedala, da slovenska RKC ne naredi nič človeškega za te reveže in da jih noče namestiti v grad Goričane. Hujše manipulacije na naš račun še ni bilo izrečene.

Nemudoma smo se odzvali in uredništvu Nova24TV poslali demanti te izjave in zahtevali popravljeno objavo, v kateri smo pojasnili, da gradu Goričane nismo omogočili beguncem v rabo zato, ker se nabira vlaga na strehi in bi to resno ogrozilo njih zdravje.

Smo jim pa zato omogočili vrsto drugih ugodnosti, kot recimo uporabo Svete vodice po humanitarni ceni, brezplačno spoved, vsako drugo hostijo gratis, organiziran izlet na Brezje po popularni ceni in plačilo izganjanja hudiča na obroke.

Vsekakor pa nam je bila s takšnimi manipulacijami tega medija povzročena velika materialna škoda, zato jih bomo tožili za letno vrednost DDV, katerega bi radi plačali državi.”

Dokončno pa se je razširil plaz na Nova24TV s tožbeno grožnjo domobranskega društva “Nova zaveza starih dejanj”, ki so bili po mnenju podnarednika Ivana Gas hudo diskreditirani, javnost pa zmanipulirana, v oddaji “Naš ploščati svet”, kjer je voditelj oznanil, da pravi domobranci živijo le še v Argentini, v Sloveniji pa le “sluzasti izmečki, ki se kitijo s tujo slavo nekega obdobja slovenstva”.

Kot kaže je Novi24TV v le nekaj dnevih delovanja res uspelo prebiti anonimnost, a videti je, da bo cena tega uspeha visoka, kar pa ne jemlje poguma uredniku medija Urošu Urbaniji :

Seveda zavračamo vse obtožbe vpletenih in ocenjujemo, da izvajajo grobo manipulacijo in pritiske na nas za neko svojo resnico, a resnica je, da smo v službi resnice in želimo prikazovati stvari kot so, ne pa kot nekdo drugi reče. Kot recimo tej trije….

Naša produkcija bo temeljila na ameriškem vzoru CNN, o programu več v naslednjih dneh, a že sedaj lahko povem, da smo v sklepni fazi dogovorov odkupa nedeljskih maš in verskih oddaj od nacionalke, ki bodo na ogled samo na NovaTV24, kakor tudi Pričevalci, posneli pa smo že polovico nadaljevanj futuristične serije “Murgle, kraj nebeškega občestva”, vse pa je že pripravljeno tudi za realiti šou “Iz male sive celice”, ki bo z voditeljem Janezom potekal 24 ur dnevno iz Slovenske vasi. Ta problem s temi tremi bomo tudi rešili.

Pred zaključkom redakcije smo izvedeli od tožilstva, sicer neuradno, da so se sprte strani izvensodno poravnale tako, da je Nova24TV sprtim stranem za pretrpljene trenutke podarila svoje delnice v predvideni višini polovične vrednosti tožbenih zahtevkov.

Don Marko M

Nova24TV 2 (blog Don Marko M)

Deli:

1 pred teboj je povedal za zapis “SDS toži medij Nova24TV za 10 milijonov zaradi manipulacij

  1. Da bi Nova tv24 prepričala še sosednje ustaške in HDZ privržence pa bi dobili katolibansko verzijo Al Jezeera.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *