RKC, zibelka slovenskega pedofilstva, v akciji Za otroke gre !

Eh, tudi levičarji niso več, kar so bili. Nisem si mislil, da bom moral kdaj nekomu, ki se dnevno označuje za levičarja, razlagati smisel levičarstva. In da bo “fajt” s klero desničarji o noveli sprejetega zakona izenačitev pravic do zakonske skupnosti istospolnim je bilo pričakovati, a da jim bodo tudi kao levičarji ravno tako fanatično dajali podporo in podpise v tej nameri, pa, priznam, res nisem pričakoval niti v nočnih morah…..

V bistvu res nisem imel namena se na blogu oglašati še kaj več o tej noveli zakona, zame je pač zadeva zaključena tudi po plati zakona. Ker če bo dosledno upoštevana zakonodaja, potem je jasno, da se niti pod razno ne more zgoditi referendum na to novelo.

Kot sem rekel, nisem nameraval dodatno komentirati….Sledi seveda tisti “ampak”. Ker so bili ravno levičarji v parlamentu tisti, ki so predlagali to novelo, sem pričakoval, da jih bodo vsi levičarji v naši mali podalpski neomajno podprli. A bolj se ne bi mogel zmotiti….

Tokrat bom naredil izjemo ali novost, kakor ti je ljubše, in v nadaljevanju namesto rednega zapisa prvič in zelo verjetno tudi zadnjič, predstavil kopipejste. A ne katerekoli, temveč kopipejste komunikacije teh “levičarjev” in svojih komentarjev, dosegljivih na blogerskem časopisu Drugi svet, ki je obenem tudi edini portal v naši mali podalpski, kjer puščam komentarje.

Levičarja, vsaj zase tako trdita, v tej komentatorsko komunikacijski zgodbi sta Werner (VVeligor) in Rado, tudi blogerska kolega, s katerima sem skozi leta izmenjal že številne komentarje in za mnoge zadeve spoštujem njuno stališče ter kultivirano sposobnost argumentiranega podajanja mnenja in pri tem bom tudi ostal, čeprav smo pri tej tematiki na povsem nasprotnih bregovih.

Nasproti smo si bili že 2011, nasproti smo danes, nasproti bomo po tem vprašanju zelo verjetno vedno. Moj liberalni nazor je pač očitno pretrd oreh tako za desne komunajzarje, da pristašev RKC sploh ne omenjam in zdaj še ta levim.

Skratka, kljub temu, da se prav od srca narežim ob prebiranjih podajanj “argumentov” nasprotnikov zakona, čeprav obenem tudi resno zamislim s katerim organom sploh razmišljajo, pa sem mnenja, da nasprotniki nasprotnikom ne smemo biti tiho, ker se pač ne sme dovoliti, da bi tudi otroci naše male podalpske odraščali v sovražnem duhu do sodržavljana.

V nadaljevanju sledi realiti šou vseh treh vpletenih, torej dveh levičarjev in mene, do tega trenutka….

Werner 10. mar 2015 – 11:44
DMM, glej, očitno imaš ta komentar pred-pripravljen za referendumsko kampanjo za namene debatiranja s katoli6ani, a zame nima pomena, če je en krščan zapustil RKC in še vedno ostal krščan. Če se razumemo.
Kupovanje otrok je ena izmed nevarnosti, ki bi sledila, če bomo podlegli agresiji homo-lobija, ki hoče vsiliti družbi svoje orme. V Ljubljani že izdajajo peder-šajn certifikate, ajbrž bo kmalu tako po vsej državi. Sledijo lahko tudi kvote za posvojitve in sankcije proti tistim, ki se ne strinjajo s homoseksualističnimi dogmami.
Pa zaradi mene se lahko pedri poročajo, kolikor se hočejo. Menim pa, da bi morali otroke, kakor v bratski in junaški Rusiji, zaščititi pred homoseksualim posvajanjem.

Don Marko M 10. mar 2015 – 12:22
Werner, potolaži se, nobenega referenduma na to temo ne bo…..in ker si jasno navedel, da te poroke istospolnih ne motijo in naj se poročajo kolikor se hočejo, potem v tej zbirateljski akciji podpisov dejansko nimaš kaj početi, ker podpisi se zbirajo za kvazi referendum proti pravici istospolnih do poročanja…..
o tvojih ostalih navedbah kaj bi se lahko zgodilo in široki domišljiji pa nimam kaj komentirati, ker ne komentiram izjav, ki nosijo v sebi “naj bi”, mogoče, verjetno in bla bla…..

Werner 10. mar 2015 – 12:32
Ne, podpisi se zbirajo partikularno za zavrnitev pederskega udara po slovenski zakonodaji 3. III. letos in generalno proti vsiljevanju homoseksualnih norm v slovensko družbo. Gre se za to, da pedri ne bi legalno za ustrezno podmazilo pristojnim organom prišli do otrok, s katerimi bi se potem igrali v bani, ipd.
In zakaj referenduma ne bi bilo? V 1. sklopu je bilo zbranih preko 80.000 od zahtevanih 2.500 podpisov, sedaj pa bo potrebo še 40.000 overjenih. Tudi tu se bom izdatno angažiral.
Glede ”naj bi” se pa lahko prepričamo, kako so se stvari odvijale potem v drugih državah, kjer so pedri uspeli s podobnimi ”pederskimi udari”. Misliš, da se bodo sedaj ustavili? To bi pa bila domišlija.

Don Marko M 10. mar 2015 – 14:14
Werner, sam Primc te demantira v svojih navedbah, zakaj se je podpisovalo :
Aleš Primc je pred oddajo podpisov v državni zbor tudi pojasnil, da “novela zakona v ničemer ne izboljšuje in spreminja položaja otrok, ki že živijo v istospolni skupnosti”.
Aleš Primc po oddaji podpisov v DZ : “Z zbiranjem teh podpisov smo omogočili državljanom in državljankam, da odločajo o tako pomembni temi, kot so temeljne pravice otrok na referendumu”.
primc v tej izključno RKC akciji zbiranja podpisov dovolj natančno navaja, da so se podpisi zbirali proti možnosti posvojitvam otrok v istospolne družine…..

Werner 10. mar 2015 – 14:34
1. Ni izključno RKC akcija, tudi mi smo zbrali 30 podpisov, pa smo strogi anti-katoliki.
2. Kje kaj demantira?
Gre se za pravico otrok. In kot sem že povedal, se lahko poročajo ali karkoli počnejo med 4 stenami, samo uboge otroke naj pustijo na miru.In za to se zavzemamo.

Rado 10. mar 2015 – 15:30
Nedemokratični postopki se vedno vrnejo kot bumerang don Marko. Sem ti že zdavnaj povedal. S silo ne gre. Na tretjem programu je bil Roman Vodeb in je najbolj nazorno doslej povedal marsikaj (gost parlamentarne komisije za peticije) . Rekel bi, da za učbenik. Preposlušaj ga Marko. Česa tako argumentiranega, jasnega, logičnega v svojem življenju še nisi slišal.

Don Marko M 10. mar 2015 – 15:42
Werner, zelo zmedeno deluješ, kot vsi nasprotniki novele zakona….najprej trdiš, da nimaš nič proti, da se istospolni poročajo, kar je sprejela novela tega zakona, v naslednjem komentarju trdiš, da se podpisi zbirajo “proti vsiljevanju homoseksualnih norm v slovensko družbo”, kar seveda zajema tudi pravico do porok in potem trdiš še, da so se podpisi zbirali za pravice otrok…v treh zaporednih komentarjih si povozil z vsakim naslednjim vsak svoj prejšnji komentar…..
no, na koncu si pa le priznal in potrdil primčeve izjave, da so se podpisi zbirali proti možnosti posvojitvam otrok istospolnim….torej ste nasprotniki še nižje, kot je sprva kazalo, saj vam niti otroci niso sveti in jih zlorabljate za svoje neargumentirane, nedokazane, sovražne in še kaj iz tega naziva….
kaj pa če bi vprašali otroke, kaj si mislijo o tem vašem (ne)obnašanju ?…..bi sprejeli mnenje otrok, če bi le tej izjavili, da ste recimo extra zahojeni brez vsakega pametnega razloga ?…..ali celo – bi sprejeli, če bi otroci sami rekli, da gredo raje v posvojitev istospolni družini, kot kateremu vas nasprotnikov ?…pazi, kako boš odogovoril na ta vprašanja, če sploh, ker, saj veš, za otrokove pravice gre….
aja, poslej te ne bom več jemal kot levičarja, pač kot del pristašev slovenske RKC… 🙂

Don Marko M 10. mar 2015 – 15:47
Rado, odloči se – pred kakšnim dnevom si udrihal, da javni mediji niso dovolili nasprotnikom nobenih predstavitev, zdaj me vabiš, da si ogledam posnetek nasprotnika Vodeba in to celo v parlamentu in za nameček še na nacionalni tv…..če pa še nisi slišal nič tako jasnega, kot Vodeba, potem si v življenju očitno zelo dosti zamujal komunikacije z zdravimi ljudmi….
in strinjam se s tabo, da na silo ne gre…..tudi ti hočeš zdaj nekaj na silo, kot podpisniki nečesa, a kot si rekel, vse se vrne kot bumerang in ne pozabi tega…..

Rado 10. mar 2015 – 16:10
Marko, si ga poslušal, ali pa se bojiš, da boš slišal nekaj kar te bo ovrglo?
Vodeba so poslušali le že prepričani – komisija za peticije in enake možnosti, ki jo sestavljajo le Irglca in njeni, na predvečer odločanja.

Don Marko M 10. mar 2015 – 19:17
Rado, nič, prav nič in nihče ne more ovreči tega kar jaz trdim, tako tudi ne Vodeb….o Vodebu je moje stališče jasno – kot psihoanalatik že leta opleta z zastarelo in za današnji čas že neuporabno Freudovo teorijo, svoje trditve pa bazira na zgolj nekaj pojmih, katere redno rola v različne zgodbe – Ojdipov kompleks, falus, penis, kastracijski kompleks….to je vse, kar Vodeb obrača v svojih analizah, ki seveda niso nikakršna znanstveno dokazana dela in kot takšna jih je treba jemati…..v bistvu je poslušati Vodeba isto, kot APMovića, oba povesta v 2000 stavkih dva smiselna in uporabna, pa še ta dva sta od nekod kopipejstala….
torej tako kot jemljem tvoje mnenje, jemljem tudi Vodebovega o tej problematiki, no, roko na srce, tvoja mnenja bolj spoštujem kot Vodebova….v bistvu sem te želel le opomniti na tvoje neresnične trditve o medijski nezastopanosti nasprotnikov, za ostalo sva si že na jasnem….

Rado 10. mar 2015 – 20:49
Don Marko,saj ne lažeš meni, lažeš samemu sebi.
– Medijska kampanja je bila enostranska. Vodeb je edini od stroke prišel pri zadnjih bratih na parlamentarni program. Primca ne štejem med stroko.
– Vsi mediji in skoraj vsi novinarji so izpostavljali svojo naprednost in svojo podporo zakonu.
– skrajšan postopek, odsotnost prave diskusije in luknja v zakonu so spremljali sprejetje zakona.
80.000 podpisov v slabem tednu je velika klofuta. Pa naj zagovorniki referenduma na koncu zmagamo, ali ne. Veljalo bo, da je do tega zakona prišlo s prevaro in mimo volje ljudstva. Družbeni konsens o tej problematiki ni bil sklenjen. /Referendum pred tremi leti je dozdaj izvedena najširša anketa/

VVeligor 11. mar 2015 – 09:00
””aja, poslej te ne bom več jemal kot levičarja, pač kot del pristašev slovenske RKC…. 🙂 ””
Kot levičar bi lahko vedel, da je RKC rimska, ne slovenska 🙂
Ampak, očitno kvazi-levičarji še niste to-zadevno obrnili ploščeod filo-krščanarskega kurza zadjega pol leta.
Pa, DMM, ko boš ti efektivno naredil 1% proti RKC toliko kot jaz, potem se pa oglasi.

Don Marko M 11. mar 2015 – 09:44
Rado, ne lažem ne tebi, sebi pa nikakor….če kdo, potem lažete sami sebi teh 80.000 podpisov, ki so le dokaz, koliko egositičnih oseb, ki si lastijo vse pravice zgolj zato, da jih lahko drugim odpovedujejo imamo v tej državi….jaz sem ti le dokazal, da nimaš prav nobenega sprejemljivega argumenta, sploh ne stroke, za svoja udrihanja…..
glede na to, da se imaš za intelektualca, bi enostavno moral vedeti, da je bil hitri postopek z namenom, saj je šlo zgolj za potrditev odprave neskladnosti zakona po direktivi US, kar bi sicer morala storiti že bratuškova, a njej je bilo ljubše uničevati to državo na druge načine
in ni ti treba naprej modrovati – dokazano imaš, da ste nasprotniki imeli več kot dovolj prostora v jasnih medijih in celo v parlamentu, kjer novele ni zagovarjal prav noben “strokovnjak”, za razliko od nasprotnikov, ki ste tja uturili Vodeba… in ko smo že pri Vodebu – zame je takšen “strokovnjak”, ki izjavi celo v parlamentu, da so bili geji in lezbijke v otroštvu zlorabljeni, milo rečeno neprišteven…..še enkrat bom poudaril – nasprotniki teg azakona zgolj in edino zagovarjate pedofilstvo v RKC….
ker če bi vam res bilo toliko do otrok, bi ob vsakem podpsiu vsak od vas podaril 10€ za socialno ogrožene otroke v državi in tako dokazali, da vam je res “Za otroke gre”, s tem kar počnete pa samo dokazujete, da se vam za otroke čisto jebe…ker ste pač zgolj egoistične polne riti….

Werner, jaz nisem levičar, niti kvazi levičar, desničar nikakor nikoli, čeprav sem zagotovo več levičarja kot ti ali Rado, sploh pa bi me bilo sram trobiti, da sem levičar, v resnici pa bi izvajal ekstremistično levičarstvo kot kvazi-levičar kot ti ali Rado….definicija levičarstva je namreč kristalno jasna :
“Levica, levo krilo in levičarji v glavnem uporablja za podporo bolj egalitarni družbi.Ta običajno vključuje skrb za tiste v družbi, ki so prikrajšani napram drugim in predpostavljajo, da so neutemeljene neenakosti (ki jih politična desnica vidi kot naravne ali tradicionalne), ki jih je potrebno zmanjšati ali odpraviti…”
iz osnovne definicije levičarstva je torej jasno, da ne ti, ne Rado v svojih dejanjih nista levičarja, mogoče zgolj konzervativca, kar sem Radu sicer že določil….skratka Werner, nič od tvojega levičarstva, mogoče le tistega ekstremističnega…. 😀

kaj pa če bi vprašali otroke, kaj si mislijo o tem vašem (ne)obnašanju ?…..bi sprejeli mnenje otrok, če bi le tej izjavili, da ste recimo extra zahojeni brez vsakega pametnega razloga ?…..ali celo – bi sprejeli, če bi otroci sami rekli, da gredo raje v posvojitev istospolni družini, kot kateremu vas nasprotnikov ?…pazi, kako boš odogovoril na ta vprašanja, če sploh, ker, saj veš, za otrokove pravice gre….

VVeligor 11. mar 2015 – 09:51
DMM, preberi si, kaj o homoseksualizmu menijo Marx, Engels, Lenin, Stalin, Mao in teorijo ter prakso socialističnih režimov, potem pa lapaj s svojo tezo o ”marginalni” in ”zatirani” homoseksualni buržuaziji.
Homoseksualci niso v ničemer prikrajšani, nasprotno, očitno lahko plasirajo hitre postopke v parlamentu, obvladujejo največjo stranko v parlamentu.
Pa glede ”mnenja otrok”, DMM, kateri otrok bi pa hotel biti posvojen od homoseksualcev? Če bi sploh lahko dojel bistvo stvari. Pa ne more, zato pa jih mora zaščititi narod pred agresivnostjo homo-lobija, ki očividno hoče z vsemi političnimi in pravnimi sredstvi priti do otrok.

Don Marko M 11. mar 2015 – 10:29
Weligor, zakaj hiter postopek sem navedel v prejšnjem komentarju in če se hočeš glede tag komu pritožiti, se lahko zgolj US, ki je zahtevalo odpravo neizenačitve ……kaj sta govorila Marx in Engels pred 150 leti je druga zgodba, jaz živim danes za jutri in zgodovino jemljem zgolj v toliko, da se ne ponavlja nje napak…..sicer pa komunizem kot ideologija, katero rad omenjaš, nikakor ne dopušča izločanje ali diskriminiranje, temveč bazira na enakosti….to verjamem da veš…..
drugače pa nasprotniki niste ne tukaj, ne nikjer, navedli nobenega argumenta na podlagi dokazil stroke, ampak izražate zgolj svoja neargumentirana osebna prepričanja….
in hvala, da si odgovoril na moje vprašanje….torej diskvalificiraš tudi otroke in jih označuješ za nerazumne osebnosti, ki niso sposobne izraziti svojega mnenja….torej jim nasprotniki odrekate tudi to pravico do svobode govora…..čista RKC dogma, v kateri imaj ootroci in ženske določeno zgolj, da os delovno orodje zlorabljanj….ker Za otroke gre, anje…..bravo….aja, pa ne govori “narod” za zdaj že jasno število nasprotnikov, ker jaz sem tudi ta narod in jaz dopuščam (svojim) otrokom, da izrazijo svoje mnenje, celo vzpodbujam jih k temu….
čakam še Rada, da se izjasni o tem vprašanju….

VVeligor 11. mar 2015 – 10:38
DMM, kar se tiče komunizma, prvič čujem, da ne bi dopuščal izločanje in diskriminirnje a-la kapitalistov, kulakov, klera, homoseksualcev ipd. Prelistaj kazenski zakonik Sovjetske Zveze glede tega.
Kako, da nismo navedli argumentov? Navedli smo dr. Ruglja in Vodeba (ki ste ga tukaj ad hominem in ne ad rem popljuvali od glave do pet). Lahko ti navedem tudi Engelsa in Gorkega glede te teme.
Ampak tebe kot ”levičarja” ne zanimajo klasiki marxizma, kakor si navedel, ampak homoseksualna buržuazija.
Ja, DMM,otroci niso sposobni izraziti svojega mnenja o temah katerih ne morejo dojeti. Otrok ne more izraziti svojega mnenja o varnosti jedrske elektrarne, npr. Je to RKC dogma? Lahko izrazijo svoje mnenje o neoliberalizmu ali pavperizaciji? Lahko izrazijo svoje mnenje o partiarhalni družbi in meščanski dekadenci?
””ker jaz sem tudi ta narod in jaz dopuščam (svojim) otrokom, da izrazijo svoje mnenje, celo vzpodbujam jih k temu”” case closed

Don Marko M 11. mar 2015 – 11:21
Weligor, Ruglja, ki je sicer znal povedati tudi dosti pametnega o zapitih slovenceljnih, ki sovražijo še svojo senco, kar se dnevno izkazuje tudi v takšnih primerih, sam nisem povedal ničesar, torej niti spljuval….sem pa o Vodebu in tudi pojasnil svoje stališče….ponavljam pa, da sta tako pokojni Rugelj, kot Vodeb, zgolj psihoanalitika brez vsakega strokovno dokazanega gradiva, katerih mnenje je relevantno ravno tako kot tvoje ali moje……
da ponujaš v obdelavo kazenski zakonik Sovjetske zveze, katere ni več, je milo rečeno neprimerno, sploh pa se naslovna problematika dogaja pri nas, danes in tukaj…..in mene zanima vse kar je smiselno, logično in predvsem pravično, za kar sem sposoben izoblikovati svoje stališče in ga zagovarjati….in če po moji oceni ni ne smiselno, ne logično, sploh pa ne pravično, da hoče nekdo nekomu odvzemati pravice, katere ima sicer sam, potem to jasno povem….gre za moj liberalen nazor in ob tem mi je čisto vseeno, kaj si kdo misli…..zadostuje mi že to, da se ti sicer lahko sklicuješ na levičarstvo, a definicija le tega jasno dokazuje, da to v tej problematiki enostavno nisi….
žalsoti pa me, da tako poniževalno razmišljaš o otroški miselnosti…..ne vem, kdaj si se nazadnje pogovarjal s kakšnim otrokom, a upam si trditi, da danes že vsak 5 letni otrok neprimerno bolj logično in trezno razmišlja kot pa vsi nasprotniki skupaj…..
tvoja primerjava z zastavitvijo vprašanja otroku o neoliberalizmu ali pavperizaciji primerjalno s to tematiko, pa dokazuje le, da nikoli ne boš levičar…..kar se tiče naslovne tematike se otroka lahko vpraša le :
“Če bi moral izbirati, kaj bi izbral – starše, ki prisegajo cerkveni pedofilski doktrini, se zapijajo in izvajajo vse oblike nasilja v družini ali starše, ki bi ti izkazovali podporo in ljubezen ?”……na to vprašanje imaš celo ti odogovor….

Nadaljevanja komentiranj zelo verjetno sledijo na tej povezavi DS, kjer lahko podaš tudi svoje mnenje….

Don Marko M

Na desni strani klopi (blog Don Marko M)

23 nepozabnih je do tvojega trenutka povedalo za zapis “RKC, zibelka slovenskega pedofilstva, v akciji Za otroke gre !

  1. Živim v državi, kjer so Butale Amerika. Naj se predstavim: moje ime je Butl….mater, kam smo prišli…..Svaka ti čast, da se ti je dalo diskutirati z Wernerjem….meni se ni dalo niti vsega brati….če ne “kapne”, pač ne “kapne” – škoda časa…..

  2. pa moram se z levičarji o levičarskih tematikah pogovarjati, s kom pa… 🙂 …eh, saj Werner ima tudi dovolj pametnega povedati če hoče, a ko nanese beseda na istospolne se mu, kot sicer gorečemu nasprotniku RKC in vsemu kar rečejo, zastor povsem zapre in um pomrači….mu bom svetoval, naj vpraša Vodeba, kaj je resničen razlog takšnih njegovih rekacij…. 😎

  3. Na kateri strani sem in kaj mislim, verjetno veš, ne bom ponavljal. Tokrat bi povedal samo to, kakšen poden od govna od pristranskega mongoloidnega pamfleta je Drugi svet, kar se najbolj vidi po selekciji debilnih tem in blogov, ki jih uredniško izpostavljajo (na prvi strani oz. nasploh). Na žalost nimamo (več) pametnega blogerskega portala, ki bi bil kolikor toliko objektiven in mnenjsko uravnotežen. Ne vem, kdo je urednik te bede od DS in me ne niti zanima, ampak jaz bi mu /ji določil kakšen drug poklic.

  4. jaz sem sicer rahlo pristranski, ko gre za DS, ker smo praktično v kakšnem tednu razlike rojeni in na nek način v sodelovanju praktično od obojega začetka, a se žal moram strinjati, da je DS danes svetlobna leta od tistega v prvih letih tam do volitev 2011…..mene sicer ne moti uredniški nabor zapisov, me pa zelo totalen kaos nekulturnosti in primitivizma sds komunajzarjev s cerkvenjaki vred v komentarjih, ki so se samo stopnjevali od padca jajotove vlade, in zoper katere uredništvo nikakor ne ukrepa in človek je včasih prav prisiljen se spustiti na njih nivo in jih oterat nekam, skratka komentiranje na DS je postalo še huje kot na reporterju ali kjerkoli v Sloveniji…..škoda no, imeli so možnost postati in ostati največji, tako pa bo imela prva resna konkurenca res lahko delo za jim odpeljat bralstvo….

  5. Zdaj, vidim, da je DMM preventivno pripravil svoj lasten izbor iz te debate, prav gotovo zato, ker sem sam namignil, da bi ga sestavil s primerjavo ”argumentacije” in diskurza svojih premnogih polemik s katolibani in te pričujoče s podporniki homo-posvojitev. Čeprav moram prznati, da je DMM bil še najmanj po diskurzu in ”argumentaciji” podoben katolibanom. Vabim, da si preberete tudi kometatorske križarske pohode ostalih zagovornikov homoseksualizma v tej debati.
    Poučno. Seveda ostajam na čistokrvno levičarskih stališčih o meščanski dekadenci, vklj. homoseksualizmom in tako bo ostalo, razen če se pojavi kakšen novi Lenin ali Mao, ki bo rekel, da je gay OK. Nameravam tekom referendumske kampanje tudi pripraviti daljši prispevek o tej problematiki s slovanskega zornega kota.
    No, upam, da je DMM toliko liberalca, da se strinja, da naj narod o tako pomembnem vprašanju odloči na referendumu kot najvišji obliki neposrednega ljudskega odločanja.

  6. Kar se pa Drugega sveta tiče, je pa dejstvo, da so v uredništvu sami katolibani, glavni urednik je pa po vru še nepotistično na javna sredstva prisesan zagovornik neoliberalizma.
    Pravijo, da njihovo kraljestvo ni od tega, ampak od Drugega sveta.
    Kdor ima znanje, naj sešteje.

  7. ””saj Werner ima tudi dovolj pametnega povedati če hoče, a ko nanese beseda na istospolne se mu, kot sicer gorečemu nasprotniku RKC in vsemu kar rečejo, zastor povsem zapre in um pomrači””

    Tu je še ena podobnost med katoliškim in homoseksualističnim diskurzom, ki ga opažam, namreč:
    1. kritiko se dojema kot ”goreče sovraštvo”, kot je DMM navedel na DS, oz. ”pomračitev uma” kot tukaj; in
    2. kritik mora imeti neko osebno hibo, ki je vzrok njegove kritičnosti, in ne kar je predmet kritike.

    Po moje si lahko scientologi, katoliki in homo-propagandisti lepo podaste roke.

  8. Od kod toliko strahu in fobija pred drugačnimi? Samo o predvidevanih, možnih zlorabah otrok se govori, bemti, kdo pa skrbi za vse otroke, ki so DANES zlorabljeni? Od “običajnih” staršev, CSD-jev do vseh državnih inštitucij, vsi so padli na izpitu. Zdaj se pa 80.000 in več zaslepljenih nestrpnežev ukvarja z mogoče možnimi možnostmi….. pa jebela cesta al so 50 let nazaj, ali pa 50 let naprej, danes in trenutno stanje jim pač me gre 😛 še bolj čudno je navajanje virov od strokovnjakov, ki so javno znani nestrpneži do istospolnih, lol

  9. VVeligor,

    pa jasno, da sem objavil lasten izbor, najboljše da bi kar vse komentarje tukaj objavil, anje….izbrani, celo po zaporedju, so objavljeni tukaj, obenem pa sem povsem korektno tudi do tebe na koncu zapisa zelo jasno objavil povezavo do komentatorske platforme za tiste, ki bi si želeli prebrati še več te komunikacije in mogoče celo povedati svoje….torej je tvoja navedba o kakšni preventivi povsem nepotrebna in nesmiselna….v enaki meri, kot sem javno izpostavil tebe, sem tudi sebe, pa ne iščem nobenih opravičil od koga za to….
    namen zapis pa je bil prikaz, kar sem jasno navedel, da nekateri levičarji pač niso levičarji skladno z osnovo definicije levičarstva za vsa vprašanja enako….

    strinjam se sicer s teboj, da je referendum najvišja oblika neposrednega ljudskega odločanja v splošnem pomenu, a nikakor se referendumi ne smejo uporabljati za namensko kratenje človekovih pravic….
    torej če imam jaz sam zakonsko določeno pravico do koga ali česa, potem je povsem logično in edino pravilno, da jo imajo vsi državljani v enakem obsegu in te pravice nima nihče pravice nikomur kratiti, odvzemati ali mu je ne dodeliti….to je osnova levičarstva, ki je v tem delu združljiva tudi z liberalizmom, in ti kot levičar bi se tega moral zavedati in tudi izvajati v praksi…..
    ali pač priznaj, da nisi levičar, pa mirna Bosna…. 🙂

  10. DMM, samo 2-je:
    1. tvoje osnovna definicija levičarstva, če uporabim tvoj začetek bloga, je, da če so nekaj v parlamentu podprle ”leve stranke”, potem moramo vsi levičarji biti za. Implikacija tega je, da bi morali vsi levičarji biti za NATO, vatikanski sporazum, prodajanje orožja Izraelu, ipd., če se razumemo.
    2. Ti imaš zakonsko določeno pravico do opravljanja izpita za avto. Je logično in edino pravilno, da ga ima tudi slepec (ki ga po naravnem zakonu sicer ne more). Je to osnova levičarstva?

    V tvoji ”mirni” Bosni Marx, Engels, Lenin, Stalin, Gorki, Che Guevara, Mao, … niso levičarji. Sapienti sat.

  11. VVeligor,

    mirna Bosna je bila navedena kot del ljudskega izročila nekega naroda, ko je treba nekomu enostavno povedati, naj neha delat zgago po nepotrebnem, torej srati….pa jasno – če so levičarji nekaj podprli v parlamentu, potem morajo to podpreti vsi levičarji…poglej si kako to delajo pri nas jajotovi klero desničarji in se uči…. 😎
    na tvoji vprašanji, kakor tudi o Marxu in ostalih, ki sicer niso predmet naslovne debate, sem ti že odgovoril na DS, da se ne ponavljam po nepotrebnem….

  12. Veligor je slovenski predstavnik staroslovanske staroverske naravne religije in kot predstavni neke religije jasno proti istospolnim,DMM pa kot ateist odprt do njih.Me pa zanima kaj so o tem misli Damjan Likar za katerega vem da je proti zoofiliji.

  13. Tomo,

    a to je to….no, zdaj pa to čisto drugače vse zgleda in logično….bemti Weligor, pa kaj nisi tega takoj povedal, da si vernik….potem pa itak, da ne moreš biti pravi levičar…. 😎

  14. Marko od kdaj pa so (neo)liberalci levičarji? Postaviti se na stališče, da kdor ni z nami je lahko le proti nam, pa ni ne demokratično, ne lastno ljudem leve svetovnonazorske orientacije in tudi deklarirani (neo) liberalci se, vsaj javno doslej, tako niso obnašali. V tej deželi so se nekateri pojmi očitno že prav grdo pomešali in zavozlali.

    Sam se napovedal kaj se bo zgodilo in priznam, da nad točnostjo svoje napovedi nisem prav nič ponosen. Med temi 80500 podpisi je več kot polovica državljank in državljanov, ki so na zadnjih volitvah volili SMC, DeSUS, ZAB in ZL in manj kot polovica tistih, ki volijo SDS ali NSi. Ne bi bil presenečen, če bi celo kaj volivcev SD našel med njimi. Tako pač je in če bi do referenduma morebiti prišlo, se bo to še kako potrdilo. Tako imenovanemu “slovenskemu levičarstvu” ste naredili neizmerno škodo z daljnosežnimi posledicami, ko ste ljudem na tako agresiven način poslali sporočilo, da je levo usmerjen lahko le tisti, ki javno ter brez vsakršnega pomisleka podpira zakonsko izenačitev “zakonskih zvez” z vsemi znanimi in neznanimi posledicami kot to določa novela spornega zakona.

    Janši in Ljudmili sedaj ni potrebno več prav nič drugega kot, da pred naslednjimi volitvami podata javno zavezo, da bosta v primeru skupne zmage in prevzema oblasti v zakon vrnila “moškega in žensko”. In še ustave ne bosta s tem kršila. Le moškega in žensko bosta vrnila in proti temu tudi Ustavno sodišče ne bo moglo nič. Vendar se s to vrnitvijo M in Ž potem vse spremeni in lahko drugače postavi. In danes tako zelo prekleti ter zaničevani “levičarji” bodo volili njuni stranki.

    Pravzaprav si zelo želim, da bi avtorjem referendumskega vprašanja, to uspelo zastaviti tako pravno modro in zvijačno, da Ustavno sodišče ne bi imelo druge izbire kot referendum dovoliti. Ker to kar se danes v tej deželi politično opredeljuje kot levo, čeprav je v resnici zelo (neo)liberalno , dobi trdo zaušnico in priložnost za krepko streznitev. Presenetljivo je, da so to kar je v resnici levo in kaj (neo)liberalno spoznali že navadni volivci, le razni uradni, priložnostni ter dežurni ideologi še ne, ki pamet ljudi še vedno hudo podcenjujejo in temu potem pač sledi čas streznitve.

    V primeru, da do referenduma le ne pride, pa bodo dolgoročno največjo ceno tega nedemokratičnega in rokohitrskega ter oblastno bahatega načina, s katerim so se lotili sprejema novele v DZ, na koncu plačali prav tisti, ki se jim je želelo ugoditi in jim zagotoviti enake pravice. Vse bi lahko bilo popolnoma enako in vsi bi lahko imeli enake pravice brez vsakršne diskriminacije, če bi v (neo)liberalnem bloku Državnega zbora imeli vsaj kanček več modrosti in strpnosti ter občutka za razumevanje kulturno zgodovinske dediščine tega slovenskega prostora in v njem živečih ljudi. Očitno pa je v Sloveniji pač tako, da ko se nekomu ponudi priložnost stopiti preko praga državnega zbora v prostor oblasti, vstopi le bahato telo, pamet pa ostane zunaj.

  15. ””pa jasno – če so levičarji nekaj podprli v parlamentu, potem morajo to podpreti vsi levičarji…poglej si kako to delajo pri nas jajotovi klero desničarji in se uči…. 😎 ””

    DMM, 2015, ”Levičarji moramo postati katolibani”

    DMM, ti si tekom te debate karakterno že postal katoliban, a, kako lahko zahtevaš, da levičarji postanemo podobni katolibanom?

  16. ””Veligor je slovenski predstavnik staroslovanske staroverske naravne religije in kot predstavni neke religije jasno proti istospolnim,DMM pa kot ateist odprt do njih.””

    Tomo, stari Slovani tega pojava niso poznali (tudi ni nobenega avtohtonega slovanskega izraza za ta pojav, ki se v egalitarni in sonaravno staro-slovanski družbi ni mogel razviti). Tako da homoseksualnost ni predmet staro-slovanske vere (in ne religije). Jaz sem proti iz čisto levičarskih pozicij, kakor utemeljenih od vseh klasikov marxizma. Da je DMM ateist, na to ne vpliva, ampak, da je liberalec.

  17. Weligor,

    prosim če mi navedeš kje si pobral ta citat katerega navajaš – DMM, 2015, ”Levičarji moramo postati katolibani”….če ga nisem nikjer navedel pričakujem tvoje opravičilo pripisovanja mi moje neobstoječe izjave….

    in še enkrat – definija levičarstva je :
    “izraz Levica, levo krilo in levičarji vključuje skrb za tiste v družbi, ki so prikrajšani napram drugim in predpostavljajo, da so neutemeljene neenakosti (ki jih politična desnica vidi kot naravne ali tradicionalne), ki jih je potrebno zmanjšati ali odpraviti”…..
    za klasike marxizma, še posebej Marxa, pa sem ti tudi jasno navedel, da je že Karl Marx, na katerega se tudi sklicuješ, že v osnove komunizma zapisal “da imajo v komunizmu vsi ljudje enak družbeni in ekonomski položaj”….

    v tej naslovni tematiki je torej kristalno jasno, da ti nisi levičar, pa se lahko na trepalnice fukneš….še huje, sklicuješ se na tradicionalnost, kar pomeni na desničarstvo….kaj ti torej še ni jasno ?….ti je težko priznati sam sebi, da v resnici nisi levičar ?……ampak Werner, to je zdaj iz tvojih komenatrjev na to temo že vsakomur povsme jasno, le ti še zanikaš sam sebe….
    da moja liberalnost vsebuje neprimerno tudi več levičarskega, pa itak ni dvoma….kot sem rekel in ti dobronamerno svetoval – do Vodeba stopi, on ti bo podal vse odgovore, ki jih rabiš zase glede tega vprašanja….. 😎

  18. Stavenskovrhski,

    kolega, prijatelj, najprej te naprošam, da na tem blogu v bodoče ne uporabljaš več združenosti pojmov (neo) liberalci, sploh pa ne v oklepajih…razlika med neoliberalci in liberalci je že v samem izhodišču praktično neprimerljiva….zatorej ne skrivaj neoliberalizma pod liberalizmom….
    definicija liberalizma je namreč jasna :
    “Liberalizem (iz latinske besede liberalis, “svoboda”) je prepričanje v pomen svobode in enakopravnosti. Liberalci zagovarjajo široko paleto mnenj, glede na njihovo razumevanje teh načel, vendar večinoma liberalci podpirajo take temeljne ideje, kot so ustava, liberalna demokracija, svobodne in pravične volitve, človekove pravice, kapitalizem, prosta trgovina in svoboda veroizpovedi”….
    liberalci torej zagovarjamo tako pravice človeka v prvi vrsti, kot vzročne potrebe človeka na splošno….
    neoliberalizem pa dejansko niti pod razno ne zagovarja nobenih pravic človeka, ravno nasprotno, vztrajno deluje v teptanju in izničevanju le teh, vso energijo pa usmerja v materializem, pa še to s poudarkom zgolj izbrancem…. zelo enostavno imaš to predstavljeno tudi na naslovu http://blog.kvarkadabra.net/2011/02/kaj-je-neoliberalizem.html

    in kaj si ti v resnici napovedal….mogoče, da bodo cerkvenjaki in konzervativci spet skočili po referendumu ko bodo istospolnim priznane pravice ?…..pa za to napovedati v naši mali podalpski sploh ne rabiš nobene jasnovidnosti, to je že jasno tudi slepemu….konzervativci, neoliberalci in cerkvenjaki povsod po svetu skačete na to točko in sploh po točkah, ko je treba uničevati sočloveka…..
    je pa moja napoved povsem drugačna od tvoje za naprej….referenduma enostavno ne bo….
    in kaj je po tvojem “razumevanje kulturno zgodovinske dediščine tega slovenskega prostora in v njem živečih ljudi.”…..mar direktno apeliraš, da je Slovenija zgodovinsko država RKC in fašistično/nacističnih priležnikov ?….če je to ta tvoja “dediščina slovenskega prostora” si jo lahko vtakneš nekam….
    sem namreč rojen Koprčan, v deželi Primorski, v kateri so naši dedje z revolucijo počistili tiranijo te iste RKC, ki danes udriha po drugačnih, sploh pa so zgazili fašiste/naciste, ki so v zgodovini slovenstva tlačili slovenstvo v poniževanja in odrekanja vsakih človekovih pravic….
    potomci naših nonotov, očetov, smo in bomo vedno spoštovali to junaško dejanje prve in zaenkrat zadnje osvoboditve Slovenije in če bo potrebno tudi nadaljevali njih boj….

    zadeva je namreč tudi v tem primeru povsem jasna – če nisi sposoben nekomu pomagati, potem ga pusti pri miru…..in če imaš ti določeno državljansko pravico, potem nimaš nobene pravice jo odrekati ali kakorkoli omejevati sodržavljanu….ko razumeš to, razumeš vse….vse ostalo izven tega je pohlepni neoliberalizem in konzervatizem RKC….

  19. Marko si me pa res zelo razočaral. Prosim te, daj še enkrat in to lepo počasi ter s premislekom preberi kaj sem v resnici napisal. Ko sem prebiral ta tvoj odgovor skoraj nisem mogel verjeti, da to kar berem res tudi piše. Marko kdaj si postal ( neo) liberalni fundamentalist?

    Zahvaljujem se za poduk o liberalizmu. Le nekam zastarelo definicijo si mi privoščil. V ZL se namreč razglašajo za socialiste, čeprav seveda to niso. So mogoče malo bolj mehki liberalci ( brez “neo” ), ki se v DZ udinjajo neoliberalnemu bloku na čelu s SMC. Politična on osebna pragmatičnost pač.

    Naredil pa si mi v svojem odgovoru ker lepo uslugo, ko si me uvrstil med deničarje. Tega doslej ni še nihče storil. Bil sem že komunajzar, jugonostalgik, levi fašist, kučanovec in še kaj, le desničar še nikoli. Sedaj sem pa po tvoji zaslugi tudi še to. Očitno imam vedno težave s tistimi, ki plovejo na skrajnih obrobjih raznih ideologij in politik. Pa me to niti preveč ne moti, ker sem se vedno trudil razumeti ljudi, ki so nekritično povzemali ideološke dogme in jih vztrajno zagovarjali. Držal sem se pač načela, da imajo tudi ti pravico zagovarjati to kar mislijo, čeprav sami drugim tega ne dovolijo. In to seveda velja za tiste desne kot one neoliberalne dogme. Ene in druge pa so škodljive in za ljudstvo pogubne.
    Bodi lepo pozdravljen in ne kiti se s tujimi mukami. Ker tudi moj zelo bližnji sorodnik se je nekoč boril v Savinjski dolini in pred tem celo nekaj časa v Pohorskem bataljonu. Pa sam za to nimam prav nobenih zaslug.

  20. Stavenskovrhski,

    pravico imaš biti razočaran, čeprav sem zgolj repliciral tvojim navedbam….postavil sem ti tudi zgolj eno vprašanje, na katerega pa tudi v tem komentarju nisi odgovoril….v bistvu si kar sam kriv, ker se v določenih delih, na katere sem repliciral, enostavno nisi jasno izrazil, tako da sem si tvojo pavšalistično držo pač po svoje razložil…..seveda imaš vedno možnost mi oporekati in svoje navedbe tudi precizirati….torej jasno povedati, kaj je zate kulturno zgodovinska dediščina tega slovenskega prostora in v njem živečih ljudi….

    jaz sem ti na to jasno odgovoril in se v nobenem delu kitil z ničemer, zato pa jasno povedal, da primorci spoštujemo dediščino svobode naših nonotov, očetov in si jemljemo kot dolžnost ohranjanja teg aduh ain prenašanaj na bodoče rodove….ne vem,kje si ti tukaj videl kakšno kitenje, navajal sem zgolj spoštovanje do kulturne in srčne osvobodilne revolucionarne dediščine slovenskega prostora in v njem živečih ljudi…..zdaj pa se še ti izjasni, katera je zate ta dediščina….
    definicija liberalizma pa je samo ena in nikoli zastarela, oziroma je zastarela zgolj za neoliberalce, ki jo zavračajo, kot recimo tisti naši podporniki privatizacije, ki so se zbrali v točno izbrano skupino z enim samim namenom oropanja državljanov….

  21. Jaz prvo ljudi ločim na dobre in slabe in šele potem kaj je kdo po ideološko politični pripadnosti in s kom se druži.Jaz se trudim vakega razumeti(tudi če je katolibanski janšist) dokler mi normalno pove svoje mnenje in mi ga ne vsiljuje če mi ni všeč.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *